МДПУ репозиторій

Роль навчальних географічних практик у системі підготовки вчителя-географа

Воровка, Володимир та Непша, Олександр (2003) Роль навчальних географічних практик у системі підготовки вчителя-географа. In: Всеукраїнський науково-практичний семінар, 23-24 жовтня 2003 року, Полтава.

[img] Text
5(5).pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У системі підготовки вчителя-географа надзвичайно велику роль відіграють навчальні польові практики. Перш за все це пояснюється їх плануванням і проведенням після вивчення теоретичних курсів, що дає змогу студентам застосувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності, а викладачеві - виявити реальний рівень цих знань. Крім тою, на польових навчальних практиках студенти набувають основних навичок і практичних вмінь з дослідження тих чи інших географічних об’склів. Це дає змогу підготувати не тільки знаючого, але й вміючого спеціаліста, що дуже важливо як для роботи у шкільних закладах, так і для майбутньої наукової діяльності.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: G Географія, Антропологія, Рекреація > GF Екологія людини. Антропогеографія
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра екології, загальної біології та раціонального природокористування
Користувач, що депонує: Кафедра біології людини та екології
Дата внесення: 24 Лип 2019 12:36
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5686

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу