Воровка, Володимир та Непша, Олександр (2003) Роль навчальних географічних практик у системі підготовки вчителя-географа. In: Всеукраїнський науково-практичний семінар, 23-24 жовтня 2003 року, Полтава.
Text
5(5).pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У системі підготовки вчителя-географа надзвичайно велику роль відіграють навчальні польові практики. Перш за все це пояснюється їх плануванням і проведенням після вивчення теоретичних курсів, що дає змогу студентам застосувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності, а викладачеві - виявити реальний рівень цих знань. Крім тою, на польових навчальних практиках студенти набувають основних навичок і практичних вмінь з дослідження тих чи інших географічних об’склів. Це дає змогу підготувати не тільки знаючого, але й вміючого спеціаліста, що дуже важливо як для роботи у шкільних закладах, так і для майбутньої наукової діяльності.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ)) |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GF Екологія людини. Антропогеографія |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра екології, загальної біології та раціонального природокористування |
Користувач, що депонує: | Кафедра біології людини та екології |
Дата внесення: | 24 Лип 2019 12:36 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5686 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |