МДПУ репозиторій

Визначення змісту та рівнів дослідження технічних дисциплін

Шандиба, Олена (2015) Визначення змісту та рівнів дослідження технічних дисциплін. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 294-299. ISSN 2219-5203

[img] Text
51.pdf

Скачати (6MB)

Резюме

Розглянуто процедуру визначення й обґрунтування змісту технічних дисциплін для забезпечення можливості виконання основних завдань інженерної діяльності. Визначено основні складники технічних наук із загальної теорії техносфери, які становлять зміст відповідних навчальних технічних дисциплін. З’ясовано структуру об’єктів техносфери, що взаємодіють між собою в розумовому, семіотичному та реальному просторах. Наведено схему загальної структури технічних наук – складників теорії техносфери. Показано ієрархічні рівні об’єктів техносфери й відповідні їм навчальні дисципліни. Побудовано нову об’ємну структуру технічних наук і відповідних технічних дисциплін. Визначено рівні дослідження кожного структурного складника цих наук. Уведено градації за ступенем загальності знань про техносферу. Визначено зміст і рівні дослідження технічних дисциплін.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 03 Лют 2016 17:02
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/56

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу