МДПУ репозиторій

Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами

Зикова, З.М. (2012) Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 152-157. ISSN 2219-5203

[img] Text
185-272-1-SM.pdf

Скачати (716kB)

Резюме

Зикова З.М. Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами. У статті розглядається вивчення впливу телевізійної реклами на ціннісні орієнтації підлітків. Припускається, що існує залежність між частотою перегляду реклами на телебаченні і перевагами цінних орієнтацій підлітків.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 08 Квіт 2016 10:47
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/557

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу