Семікін, М. О. (2012) Філософсько-освітній потенціал етнопедагогічного знання у сучасній професійній підготовці педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 95-102. ISSN 2219-5203
Text
180-262-1-SM.pdf Скачати (898kB) |
Резюме
Семікін М.О. Філософсько-освітній потенціал етнопедагогічного знання у сучасній професійній підготовці педагога. У статті викрито суперечності між наявністю потужного педагогічного потенціалу етнічного середовища і неналежним його попитом в сучасному навчальному процесі. Проведено аналіз освітніх стандартів (галузевих ОКХ, ОПП) щодо трансляції етнопедагогічного знання в підготовку майбутніх педагогів. Доведена необхідність доповнити навчальні програми з етнопедагогіки філософсько-методологічними положеннями етнокультурної й полікультурної освіти, а також емпіричним знанням, що є результатом аналізу регіонального компонента. Запропоновано змістовні модулі з навчального курсу „Етнопедагогіка”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 06 Квіт 2016 12:32 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/552 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |