МДПУ репозиторій

Філософсько-освітній потенціал етнопедагогічного знання у сучасній професійній підготовці педагога

Семікін, М. О. (2012) Філософсько-освітній потенціал етнопедагогічного знання у сучасній професійній підготовці педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 95-102. ISSN 2219-5203

[img] Text
180-262-1-SM.pdf

Скачати (898kB)

Резюме

Семікін М.О. Філософсько-освітній потенціал етнопедагогічного знання у сучасній професійній підготовці педагога. У статті викрито суперечності між наявністю потужного педагогічного потенціалу етнічного середовища і неналежним його попитом в сучасному навчальному процесі. Проведено аналіз освітніх стандартів (галузевих ОКХ, ОПП) щодо трансляції етнопедагогічного знання в підготовку майбутніх педагогів. Доведена необхідність доповнити навчальні програми з етнопедагогіки філософсько-методологічними положеннями етнокультурної й полікультурної освіти, а також емпіричним знанням, що є результатом аналізу регіонального компонента. Запропоновано змістовні модулі з навчального курсу „Етнопедагогіка”.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 06 Квіт 2016 12:32
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/552

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу