МДПУ репозиторій

Розробка лінійних функціональних моделей дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю

Хоменко, Віталій (2015) Розробка лінійних функціональних моделей дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 287-293. ISSN 2219-5203

[img] Text
50.pdf

Скачати (11MB)

Резюме

У статті актуалізується питання розробки лінійних функціональних моделей дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Висвітлюються теоретичні засади дуального змісту, необхідні для побудови лінійних функціональних моделей. Презентується досвід розробки лінійних функціональних моделей дуального змісту для технічних дисциплін професійної підготовки. Як приклад використання зазначених моделей обрані дисципліни: «Виробниче навчання» та «Мови та технології програмування». Визначені й обґрунтовані особливості першого етапу реалізації дуалізації змісту професійної підготовки на основі синхронізації з дисципліною «Дидактичні основи професійної освіти».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 03 Лют 2016 17:02
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/55

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу