Аносов, І. П. (2014) Інновації в галузі антропологічного контексту освіти. НАУКОВІ ЗАПИСКИ НДУ ім. М. Гоголя. с. 18-22.
Text
Nzspp_2014_2_5.pdf Скачати (235kB) |
Резюме
У статті автор ан алізує антропологічний підхід як теоретико - мето доло - гічну основу змісту, технологічних компонентів педагогічних інновацій. Роз - кри ваються такі аспекти означеної проблеми: типи інновацій у системі освіти, методологічні основи інноваційних процесів та їх п ринципи, ефек - тивні методи навчання в межах антропологічної методології, критерії ефек - тивності впливу системи освіти на формування особистості, застосування суб’єкт - суб’єктних відносин у навчальному процесі. Автор звертає увагу на необхідність вивчення су часних технологій проектування освітніх процесів і систем.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин |
Користувач, що депонує: | Анатомія |
Дата внесення: | 11 Лип 2019 12:43 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5459 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |