МДПУ репозиторій

Інновації в галузі антропологічного контексту освіти

Аносов, І. П. (2014) Інновації в галузі антропологічного контексту освіти. НАУКОВІ ЗАПИСКИ НДУ ім. М. Гоголя. с. 18-22.

[img] Text
Nzspp_2014_2_5.pdf

Скачати (235kB)

Резюме

У статті автор ан алізує антропологічний підхід як теоретико - мето доло - гічну основу змісту, технологічних компонентів педагогічних інновацій. Роз - кри ваються такі аспекти означеної проблеми: типи інновацій у системі освіти, методологічні основи інноваційних процесів та їх п ринципи, ефек - тивні методи навчання в межах антропологічної методології, критерії ефек - тивності впливу системи освіти на формування особистості, застосування суб’єкт - суб’єктних відносин у навчальному процесі. Автор звертає увагу на необхідність вивчення су часних технологій проектування освітніх процесів і систем.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин
Користувач, що депонує: Анатомія
Дата внесення: 11 Лип 2019 12:43
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5459

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу