МДПУ репозиторій

Особливості функціонування абстрактної лексики в сучасних художніх творах для дітей

Сіроштан, Т. В. та Атаманюк, М. В. (2017) Особливості функціонування абстрактної лексики в сучасних художніх творах для дітей. Мова. Свідомість. Концепт (7). с. 99-103. ISSN 978-617-7055-81-4

[img]
Перегляд
Text
макет_2017-страницы-1-5,99-103.pdf

Скачати (340kB) | Перегляд

Резюме

Специфічними ознаками художньої літератури для дітей є простота викладу, стилістична точність і різноманітність, чистота, образність. Безсумнівним є дидактичний характер таких творів, що становлять неодмінну складову виховання дітей. У літературі сучасної доби спостерігаються наявність гострого конфлікту, поглиблений психологізм, висвітлення важливих соціальних проблем, новаторство тем, ідей та образів. Водночас дуже часто помітною є нестача таких моральних категорій, як доброта, чуйність, милосердя, любов, дбайливе ставлення до близьких, повага. Як відомо, дійсність осягається не лише шляхом безпосереднього сприйняття речей і явищ за допомогою органів чуттів, але й опосередковано – через вплив слів на мислення, тому особлива роль у формуванні світогляду дитини належить саме лексиці художніх творів. Важливе значення, зокрема, має абстрактна лексика, яка служить засобом інтелектуалізації тексту, сприяє науковому розвитку читачів, розширенню їх знань про навколишнє середовище, допомагає виробити в них позитивні моральні якості тощо.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов. Балтійські мови. Албанські мови і література > Українська мова та література
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 13 Серп 2019 05:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5296

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу