Солодовнік, Лілія (2013) Інтеграційні константи взаємодії видів мистецтв в iсторiї музично-педагогічної думки. Versus (1). pp. 92-96. ISSN 2310-4562
![]() |
Text
659-1217-1-SM.pdf Download (474kB) |
Abstract
Розкрито сутність навчання музики й естетичного виховання особистості в історичній ретроспективі та вимірах сьогодення, проаналізовано засади інтегративної освіти як світоглядно-виховної моделі й людиномірної методологічної бази застосування інтеграційних констант взаємодії видів мистецтв в історії музично-педагогічної думки. Зазначено, що стратегії розвитку загальної мистецько-культурологічної освіти мають спрямовуватися на оновлення щонайперше її методологічних засад, на проектування змісту освіти на основі різних моделей інтеграції (предметної, міжпредметної, міжгалузевої, поліцентричної, глобальної), на розроблення педагогічних технологій особистісної орієнтації на основі діалогічної взаємодії, на визначення перспективних цілей, що гармонізують соціальне й особистісне в особі учня.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) H Суспільні науки > HM Соціологія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 23 Mar 2016 13:41 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/525 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |