Солодовнік, Лілія (2013) Інтеграційні константи взаємодії видів мистецтв в iсторiї музично-педагогічної думки. Versus (1). с. 92-96. ISSN 2310-4562
Text
659-1217-1-SM.pdf Скачати (474kB) |
Резюме
Розкрито сутність навчання музики й естетичного виховання особистості в історичній ретроспективі та вимірах сьогодення, проаналізовано засади інтегративної освіти як світоглядно-виховної моделі й людиномірної методологічної бази застосування інтеграційних констант взаємодії видів мистецтв в історії музично-педагогічної думки. Зазначено, що стратегії розвитку загальної мистецько-культурологічної освіти мають спрямовуватися на оновлення щонайперше її методологічних засад, на проектування змісту освіти на основі різних моделей інтеграції (предметної, міжпредметної, міжгалузевої, поліцентричної, глобальної), на розроблення педагогічних технологій особистісної орієнтації на основі діалогічної взаємодії, на визначення перспективних цілей, що гармонізують соціальне й особистісне в особі учня.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) H Суспільні науки > HM Соціологія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 23 Бер 2016 13:41 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/525 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |