Мільчевська, Г. С. (2013) Рефлексія як важлива умова особистісної самореалізації старшого підлітка в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 10 (ІV). с. 180-185.
|
Text
Мільчевська_2013.pdf Скачати (264kB) | Перегляд |
Резюме
У статті на основі аналізу педагогічної, психологічної та філософської літератури розкрито поняття „рефлексія”, „самопізнання”, „самореалізація”. Визначено основні види рефлексії, серед яких: комунікативна, особистісна та інтелектуальна. Проаналізовано основні блоки, за якими може відбуватися самоаналіз особистості, а саме: особистісно-характерологічні особливості, мотиваційно-ціннісна сфера, емоційно-вольова сфера, сфера здібностей та можливостей, пізнавальна сфера, сфера зовнішнього обліку, сфера відносин з іншими людьми, сфера діяльності та сфера власного життєвого досвіду. Визначено особливості рефлексії старшого підлітка в умовах дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. Виділено основні групи старших підлітків в залежності від рівня їх готовності до рефлексії та самопізнання. Запропоновано авторську методику „ Щоденник моїх досягнень”, яка призначена для старших підлітків в процесі їх життєдіяльності в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Серп 2019 08:18 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5246 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |