МДПУ репозиторій

Основні наукові підходи до проблеми вивчення феномену соціальної реклами

Мільчевська, Г. С. та Меркулова, Н. В. (2016) Основні наукові підходи до проблеми вивчення феномену соціальної реклами. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітиній школах: зб. наук. пр. (49). с. 150-156.

[img]
Перегляд
Text
7 Меркулова Н.В._ основні наукові підходи.pdf

Скачати (186kB) | Перегляд

Резюме

В статті на основі аналізу наукової літератури конкретизовано поняття «соціальна реклама», проаналізовано наукові підходи до проблеми вивчення соціальної реклами. Визначено специфічні відмінні риси понять «соціальна реклама», «агітація», «пропаганда». Виокремлено основні завдання та напрями розвитку соціальної реклами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Серп 2019 06:05
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5240

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу