Діоба, К. І. та Донченко, Л. М. (2018) Планування як функція менеджменту. Актуальні проблеми вітчизняної науки: матеріали наук. конф. студентів та молодих вчених. с. 23-28. ISSN 978-617-7566-34-1
|
Text
Донченко_2018(1).pdf Скачати (244kB) | Перегляд |
Резюме
Планування діяльності туристичного підприємства - одна з найважливіших функцій управління підприємством. Планування є власне процесом визначення цілей, що їх передбачає досягти підприємство за певний період, а також процесом визначення способів їх досягнення. Застосування цього інструменту дасть змогу суттєво підвищити рівень обґрунтованості прийняття управлінських рішень щодо проблем розвитку економіки України в цілому та на окремих її складових.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 09 Серп 2019 09:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5224 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |