Сюсюкан, Ю. М. та Альошина, А. С. (2019) Формування вчителем екологічної відповідальності учнів при вивченні фізики. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 239-244. ISSN 978-617-7566-80-8
|
Text
сю.pdf Скачати (424kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто зміст екологічних знань у курсі фізики, які згруповано в три розділи: методи освоєння і використання чистих джерел енергії та принципи організації чистих виробництв; раціональне використання природних ресурсів; принципи дії захисних споруд. Розглянуто принципи відбору вчителем екологічного матеріалу та його роль у формуванні екологічної відповідальності. Вказано на необхідність аналізу вчителем Нової української школи екологічних проблем сучасності в курсі фізики, який дозволяє осмислити екологічні проблеми і перспективи розвитку людства. Обгрунтовано формування екологічної відповідальності в учнів вчителем фізики через принципові положення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 07 Серп 2019 09:14 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5198 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |