Стрілець, О. В. та Карпенко, О. Г. (2019) Задачі з екологічним змістом як засіб формування екологічної культури під час навчання математиці. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 249-254. ISSN 978-617-7566-80-8
|
Text
ст.pdf Скачати (429kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто поняття прикладної задачі на прикладі задач екологічного спрямував. Обґрунтовано, основний засіб реалізації принципу регіональності в навчанні математики - це навчання учнів вмінню розв’язувати задачі з екологічним змістом. Вказано на такі функції задач з екологічним змістом: інформативна, оцінна і регулятивна. Наведено приклад задачі з регулятивною функцією.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 06 Серп 2019 08:35 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5193 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |