МДПУ репозиторій

Задачі з екологічним змістом як засіб формування екологічної культури під час навчання математиці

Стрілець, О. В. та Карпенко, О. Г. (2019) Задачі з екологічним змістом як засіб формування екологічної культури під час навчання математиці. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 249-254. ISSN 978-617-7566-80-8

[img]
Перегляд
Text
ст.pdf

Скачати (429kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто поняття прикладної задачі на прикладі задач екологічного спрямував. Обґрунтовано, основний засіб реалізації принципу регіональності в навчанні математики - це навчання учнів вмінню розв’язувати задачі з екологічним змістом. Вказано на такі функції задач з екологічним змістом: інформативна, оцінна і регулятивна. Наведено приклад задачі з регулятивною функцією.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 06 Серп 2019 08:35
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5193

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу