МДПУ репозиторій

Теоретичні засади культурно-історичної складової шкільної математичної освіти

Муртазієв, Е. Г. (2014) Теоретичні засади культурно-історичної складової шкільної математичної освіти. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 (39). с. 88-97.

[img]
Перегляд
Text
pednauk_2014_5_13.pdf

Скачати (308kB) | Перегляд

Резюме

У статті з’ясовано теоретичні засади культурно-історичної складової сучасної математичної освіти. Трактується поняття освітньої парадигми з боку філософії та педагогіки. Здійснено класифікацію освітніх парадигм. Висвітлено особливості гуманізації та гуманітаризації освіти. Схарактеризовано складові культурно-історичної компоненти математичної освіти. Зроблено аналіз підручників шкільного курсу математики, який чітко показує рівень застосування культурно-історичної компоненти в даний час. Уточнено компоненти, змістовні складові й цілі культурно-історичної складової, зроблено огляд літератури, запропоновано аналіз рівня застосування в навчальному процесі з математики культурно-історичної складової математичної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 06 Серп 2019 08:35
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5190

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу