Лебедєва, А. та Люріна, Т. І. (2015) Формування у майбутніх учителів системи компетенцій у процесі професійної підготовки. Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченко, 1 (1). с. 45-48. ISSN 1728-2330
|
Text
pedagogyk_1_2015-045-048 (2).pdf Скачати (308kB) | Перегляд |
Резюме
У статті актуалізовано проблему формування у майбутніх учителів системи компетенцій у процесі професійної під - готовки , проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття ключових компетентностей (key competencies). Ви - явлено загальну тенденцію вищих навчальних закладів та системи професійної освіти , спрямовану на творчість та інно - вації , забезпечення навчальної практики , участі в різноманітних важливих на міжнародному рівні дослідженнях , що спонукає студентів до активності в соціальному житті країни . Доведено значення і важливість компетентнісного підходу у фор - муванні в майбутніх учителів системи компетенцій у процесі професійної підготовки . Розглянуто ключові компетентно - сті , контроль процесу набуття яких і є центральним для всіх учасників педагогічного процесу .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 13 Черв 2019 09:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5120 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |