Троїцька, Т. С. (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: проблеми та перспективи. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Інший. Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького; Видавництво Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце, Мелітополь; Седльце.
|
Text
selection-22-48.pdf Скачати (7MB) | Перегляд |
Резюме
Сучасний етап розвитку людської цивілізації та становлення суспільства знань характеризуються збільшенням кількості невизначених життєвих ситуацій, поліваріативністю та евристичністю гіпотетичних рішень.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 06 Серп 2019 07:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5116 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |