Рибалко, Н. (2015) Нормативно-правові основи та принципи організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті (початок ХІХ століття–1871 рік). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2). с. 218-223.
|
Text
Nvmdpu_2015_2_37 (1).pdf Скачати (474kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито нормативно-правові основи (статути, навчальні плани) організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті (початок ХІХ століття – 1871 рік). Виділено головні принципи навчання іноземних мов у гімназіях, розглянуто методичні поради та вказівки для вчителів іноземних мов. Проаналізовано основні позиції, затверджені статутами, стосовно розподілу навчальних годин на вивчення іноземних мов. Наведено ключові настанови для вчителів іноземних мов, що були затверджені на законодавчому рівні, з’ясовано провідні тенденції щодо організації навчання іноземних мов у гімназійній освіті в досліджуваний період.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Секція з іноземних мов кафедри початкової освіти |
Дата внесення: | 08 Серп 2019 07:55 |
Останні зміни: | 01 Жов 2020 06:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5104 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |