MDPU Repository

Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

Журавльова, Л. С. (2017) Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (33). pp. 16-22. ISSN 2311-5491

[img]
Preview
Text
5 Zhuravlyova L.S..pdf

Download (426kB) | Preview

Abstract

У статті проводиться аналіз значення методів нейропсихологічного обстеження у складі комплексної системної діагностики розвитку дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто основні підходи в сучасній нейропсихологічній діагностиці. Виділено методи нейропсихологічного обстеження дітей у психологічній науці, окреслено найбільш перспективні напрями дослідження цієї проблеми в сучасних умовах. Підкреслено, що функціональна система письма формується на основі різних структур мозку і може порушуватися при ураженні великої кількості зон, при різних за локалізацією ураженнях вона порушується по-різному. Зауважено, що відставання в розвитку одного з компонентів функціональної системи тягне за собою системні зміни та компенсаторні перебудови в роботі всієї системи та визначає особливості невербальних функцій, усного мовлення і письма. Зазначено, що особливості психомовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку з дисграфією можуть бути обумовлені структурою і ступенем тяжкості порушення вищих психічних функцій і визначені за допомогою нейропсихологічного обстеження, як найважливішого інструментарію комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: А.А. Солонська
Date Deposited: 07 Aug 2019 11:27
Last Modified: 07 Oct 2020 10:27
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5050

Actions (login required)

View Item View Item