Таган, Л. В. (2019) Використання паличок Кюїзенера для сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників з порушеннями мовлення. Корекційна педагогіка. Вісник Української асоціації корекційних педагогів (1). с. 36-40.
|
Text
статья ТЛВ.pdf Скачати (273kB) | Перегляд |
Резюме
Підкреслено необхідність впровадження в практику корекційно- розвивальної роботи з дітьми з порушеннями мовлення ефективних засобів корекції. Запропоновано використання кольорових паличок Кюїзенера. Розглянуті основні етапи та напрямки роботи з розвитку сенсорно-пізнавальних процесів, виправлення мовленнєвих порушень при застосуванні зазначеного дидактичного матеріалу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 22 Жов 2019 13:46 |
Останні зміни: | 22 Жов 2019 13:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5044 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |