Федчиняк, Артур (2013) Особливості вивчення історії повсякденності у шкільній історичній освіті. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 130-133. ISSN 2219-5203
Text
612-1.pdf Скачати (209kB) |
Резюме
У статті аналізується стан проблеми та визначаються особливості вивчення історії повсякденності у шкільних курсах історії в контексті компетентнісного підходу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 21 Бер 2016 19:44 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/499 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |