МДПУ репозиторій

Особливості вивчення історії повсякденності у шкільній історичній освіті

Федчиняк, Артур (2013) Особливості вивчення історії повсякденності у шкільній історичній освіті. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 130-133. ISSN 2219-5203

[img] Text
612-1.pdf

Скачати (209kB)

Резюме

У статті аналізується стан проблеми та визначаються особливості вивчення історії повсякденності у шкільних курсах історії в контексті компетентнісного підходу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 21 Бер 2016 19:44
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/499

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу