Добровольська, Л. П. та Окса, М. М. (2018) Інноваційні процеси формування міжкультурної комунікативної компетентності педагогів і учнів в умовах полікультурного освітнього середовища. Соціально-гуманітарний вісник (23). с. 13-19.
|
Text
стаття Окса М.М., Добровольська Л.П.pdf Скачати (195kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена розгляду питань інноваційних процесів формування міжкультурної компетентності педагогів і учнів в умовах полікультурного освітнього середовища. Висвітлено досвід упровадження курикулуму як модели професійного зростання. Підкреслюється, що індивідуальний курикулум допомагає педагогу визначити свої сильні й слабкі сторони, постійно формувати в собі внутрішній стержень особистісного зростання, що є неодмінною умовою досягнення професіоналізму. Наводяться приклади полікультурно-освітнього простору як розвивальної цілісності, структурні компоненти якого використовуються суб’єктами освітнього процесу для засвоєння і трансляції гуманістичних цінностей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 05 Серп 2019 05:54 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4984 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |