Денисенко, Н. В. (2017) Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія. Вісник львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії (14). pp. 37-42. ISSN ISSN 2307-1664
|
Text
Visnyk-Lvivskoho-universytetu-14-37-42.pdf Download (362kB) | Preview |
Abstract
Філософсько-освітня рефлексія уможливлює осягнення комунікативно-діалогічної компе- тентності майбутнього фахівця як складової життєвої компетентності і мистецтва жити у нових, складних умовах мінливого світу. Філософське обґрунтування її як цілісного, багаторівневого, бага- товимірного утворення, що буде імплементовано в освіту, забезпечить суб’єктам вищої освіти гар- монійну інформативно-екзистенціональну взаємодію у культурно-освітньому просторі професійної підготовки та у вибудові стратегій майбутньої життєдіяльності. Ключові слова: діалог, життєва компетентність, компетенція, комунікативна філософія, куль- турно-освітній простір, міждисциплінарність.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра методики викладання германських мов Матюха |
Date Deposited: | 02 Aug 2019 07:58 |
Last Modified: | 09 Dec 2020 09:08 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4887 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |