Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія

Денисенко, Н. В. (2017) Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія. Вісник львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії (14). pp. 37-42. ISSN ISSN 2307-1664

[thumbnail of Visnyk-Lvivskoho-universytetu-14-37-42.pdf]
Preview
Text
Visnyk-Lvivskoho-universytetu-14-37-42.pdf

Download (362kB) | Preview

Abstract

Філософсько-освітня рефлексія уможливлює осягнення комунікативно-діалогічної компе-
тентності майбутнього фахівця як складової життєвої компетентності і мистецтва жити у нових,
складних умовах мінливого світу. Філософське обґрунтування її як цілісного, багаторівневого, бага-
товимірного утворення, що буде імплементовано в освіту, забезпечить суб’єктам вищої освіти гар-
монійну інформативно-екзистенціональну взаємодію у культурно-освітньому просторі професійної
підготовки та у вибудові стратегій майбутньої життєдіяльності.
Ключові слова: діалог, життєва компетентність, компетенція, комунікативна філософія, куль-
турно-освітній простір, міждисциплінарність.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 02 Aug 2019 07:58
Last Modified: 09 Dec 2020 09:08
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4887

Actions (login required)

View Item
View Item