МДПУ репозиторій

Музична освіта як чинник людиномірних сенсів розвитку та соціальної значущості музичного мистецтва

Мартинюк, Анатолій (2013) Музична освіта як чинник людиномірних сенсів розвитку та соціальної значущості музичного мистецтва. Versus (1). с. 45-48. ISSN 2310-4562

[img] Text
649-1203-1-SM.pdf

Скачати (406kB)

Резюме

Визначено світоглядні та соціальні складники методології музичного виховання. Обґрунтовано концептуальні засади сучасної музичної педагогіки як соціокультурного чинника збереження людиномірних сенсів розвитку музичного мистецтва та виховання гармонійно розвиненої особистості в контексті актуальних проблем гуманітарної освіти. Розглянуто основні теоретичні ідеї та педагогічно-практичні вимоги до організації музичного навчально-виховного процесу, що ґрунтуються на доступності музичного навчання й виховання для кожного, незалежно від статі, національності та віросповідання; рівності умов для кожної людини з метою повної реалізації її музичних здібностей, всебічного розвитку; на пріоритетності в музичній освіті загальнолюдських духовних цінностей і зв’язку з національною та світовою художньою культурою.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 18 Бер 2016 18:48
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/486

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу