Мартинюк, Анатолій (2013) Музична освіта як чинник людиномірних сенсів розвитку та соціальної значущості музичного мистецтва. Versus (1). с. 45-48. ISSN 2310-4562
Text
649-1203-1-SM.pdf Скачати (406kB) |
Резюме
Визначено світоглядні та соціальні складники методології музичного виховання. Обґрунтовано концептуальні засади сучасної музичної педагогіки як соціокультурного чинника збереження людиномірних сенсів розвитку музичного мистецтва та виховання гармонійно розвиненої особистості в контексті актуальних проблем гуманітарної освіти. Розглянуто основні теоретичні ідеї та педагогічно-практичні вимоги до організації музичного навчально-виховного процесу, що ґрунтуються на доступності музичного навчання й виховання для кожного, незалежно від статі, національності та віросповідання; рівності умов для кожної людини з метою повної реалізації її музичних здібностей, всебічного розвитку; на пріоритетності в музичній освіті загальнолюдських духовних цінностей і зв’язку з національною та світовою художньою культурою.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 18 Бер 2016 18:48 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/486 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |