МДПУ репозиторій

Роль читача у творі Г. де Бройна "Життя Жан-Поля Фрідріха Ріхтера"

Ванденко, О. А. (2019) Роль читача у творі Г. де Бройна "Життя Жан-Поля Фрідріха Ріхтера". Science, research, development: monografia pokonferencyjna (15). с. 44-46.

[img]
Перегляд
Text
Ст.1.pdf

Скачати (160kB) | Перегляд

Резюме

Сучасні митці слова сподіваються, що читачі зможуть розгадати концеп-цію їх текстів і для того, щоб реалізу-вати цей задум, вони застосовують різні способи ведення діалогу з імпліцитним читачем, своєрідні художні прийоми, спрямовані на читача, вна-слідок чого діалог між автором і читачем простежується протягом цілого твору: пряме або непряме звернення до читача, оповідач ставить питання і сам відповідає на них або, навпаки, автор навмисно залишає питання без відпо-віді, тобто не нав’язує своєї точки зору, даючи можливість читачеві самому розібратися у проблемі, прийом припущення, відкритого тексту, недомовленості та ін.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PT Німецька література
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 11 Черв 2019 05:58
Останні зміни: 31 Січ 2020 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4850

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу