Ванденко, О. А. (2019) Роль читача у творі Г. де Бройна "Життя Жан-Поля Фрідріха Ріхтера". Science, research, development: monografia pokonferencyjna (15). с. 44-46.
|
Text
Ст.1.pdf Скачати (160kB) | Перегляд |
Резюме
Сучасні митці слова сподіваються, що читачі зможуть розгадати концеп-цію їх текстів і для того, щоб реалізу-вати цей задум, вони застосовують різні способи ведення діалогу з імпліцитним читачем, своєрідні художні прийоми, спрямовані на читача, вна-слідок чого діалог між автором і читачем простежується протягом цілого твору: пряме або непряме звернення до читача, оповідач ставить питання і сам відповідає на них або, навпаки, автор навмисно залишає питання без відпо-віді, тобто не нав’язує своєї точки зору, даючи можливість читачеві самому розібратися у проблемі, прийом припущення, відкритого тексту, недомовленості та ін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PT Німецька література |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 11 Черв 2019 05:58 |
Останні зміни: | 31 Січ 2020 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4850 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |