Подпльота, Світлана (2017) Тьюторський супровід як важливий компонент процесу навчання та виховання в умовах розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 84-91. ISSN 2521-1234 online
|
Text
2028-4404-1-SM.pdf Скачати (274kB) | Перегляд |
Резюме
Анотація. У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті. Доведено зростання актуальності тьюторства в умовах європейського вектору освіти України. Показано, що розвиток інформаційного середовища, обумовлений все більш широким впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій, актуалізує нові професійні функції і ролі тьютора, які в свою чергу забезпечують суб’єкт-суб’єктну взаємодію учасників навчально-виховного процесу. Доведено необхідність застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі тьюторського супроводу у вищих навчальних закладах. Аналізуються основні функції тьюторів, що забезпечують процеси навчання та самонавчання, а саме: функція забезпечення засвоєння нових знань, організаційна функція, комунікативна, мотиваційна, моніторингова і контролююча. Наводяться приклади застосування інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації тьюторського супроводу. Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; тьютор; тьюторський супровід; функції тьютора.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра іноземних мов |
Дата внесення: | 01 Серп 2019 12:20 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4834 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |