MDPU Repository

Психолого-педагогічні чинники формування уміння саморегуляції у виконавській діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Колоніна, Л. Г. (2016) Психолого-педагогічні чинники формування уміння саморегуляції у виконавській діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка музичного мистецтва та хореографії у контексті інтернаціоналізації професійної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листоп. 2016 р.. pp. 39-43.

[img]
Preview
Text
Мелик 2016 тезы.pdf

Download (249kB) | Preview

Abstract

В статті розкрито сутність, зміст, структуру та роль саморегуляції в забезпеченні успішності музично-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено психолого-педагогічні аспекти розвитку усвідомленої саморегуляції.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Л. Колоніна
Date Deposited: 31 Jul 2019 12:23
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4799

Actions (login required)

View Item View Item