Колоніна, Л.Г. (2018) Актуалізація питання індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті цивілізаційних освітніх тенденцій і сучасної педагогіки вищої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 214-219. ISSN 2219-5203
|
Text
Фахова Мелик 2018.pdf Скачати (583kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто підходи до вивчення питання формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема майбутнього вчителя музичного мистецтва, у контексті освітніх цивілізаційних тенденцій. Акцентовано на нормативних документах, що актуалізують питання індивідуальної освітньої траєкторії, а також на сучасних наукових дослідженнях, у яких висвітлюються окремі аспекти індивідуалізації професійної освіти. Наведено статистичні дані, що констатують факт фрагментарного й несистемного впровадження особистісно- орієнтованої освіти в організаційно-навчальний процес професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано необхідність уведення індивідуальної освітньої траєкторії в музичну освіту.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Л. Колоніна |
Дата внесення: | 31 Лип 2019 12:29 |
Останні зміни: | 24 Вер 2020 09:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4792 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |