Коноваленко, Т. В. (2018) Вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів у навчанні майбутніми вчителями англійської мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (56). с. 134-138. ISSN 2415-7872
|
Text
181-178-PB (1).pdf Скачати (338kB) | Перегляд |
Резюме
Статтю присвячено розгляду питання щодо важливості вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів майбутніми вчителями англійської мови на заняттях з «Методики навчання англійської мови», під час педагогічної практики та в позааудиторній роботі. Увага закцентована на необхідності вивчати не тільки позитивний і негативний вплив пізнавальних бар’єрів на навчальну діяльність учнів, але й розвиток умінь створювати пізнавальні бар’єри та ефективно використовувати їх у професійній діяльності. Наведено приклади застосування пізнавальних бар’єрів на практичних заняттях з методики та під час педагогічної практики. Ключові слова: пізнавальні бар’єри, «Методика навчання англійської мови», майбутні вчителі англійської мови, педагогічна практика, створення бар’єрів, ефективне застосування бар’єрів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 31 Лип 2019 12:37 |
Останні зміни: | 09 Груд 2020 09:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4787 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |