МДПУ репозиторій

Вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів у навчанні майбутніми вчителями англійської мови

Коноваленко, Т. В. (2018) Вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів у навчанні майбутніми вчителями англійської мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (56). с. 134-138. ISSN 2415-7872

[img]
Перегляд
Text
181-178-PB (1).pdf

Скачати (338kB) | Перегляд

Резюме

Статтю присвячено розгляду питання щодо важливості вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів майбутніми вчителями англійської мови на заняттях з «Методики навчання англійської мови», під час педагогічної практики та в позааудиторній роботі. Увага закцентована на необхідності вивчати не тільки позитивний і негативний вплив пізнавальних бар’єрів на навчальну діяльність учнів, але й розвиток умінь створювати пізнавальні бар’єри та ефективно використовувати їх у професійній діяльності. Наведено приклади застосування пізнавальних бар’єрів на практичних заняттях з методики та під час педагогічної практики. Ключові слова: пізнавальні бар’єри, «Методика навчання англійської мови», майбутні вчителі англійської мови, педагогічна практика, створення бар’єрів, ефективне застосування бар’єрів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 31 Лип 2019 12:37
Останні зміни: 09 Груд 2020 09:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4787

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу