МДПУ репозиторій

Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування

Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. VERSUS: науковий часопис (2 (4)). с. 33-38.

[img]
Перегляд
Text
vers_2014_2_7 Екзистенц діалектика.pdf

Скачати (475kB) | Перегляд

Резюме

Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистсті є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише у певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель таким чином формує інтеції існування. Серед них виділяють такі: невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; активну життєву позицію; свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов'язки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 25 Лип 2019 11:10
Останні зміни: 20 Лист 2019 07:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4786

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу