Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. VERSUS: науковий часопис (2 (4)). с. 33-38.
|
Text
vers_2014_2_7 Екзистенц діалектика.pdf Скачати (475kB) | Перегляд |
Резюме
Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистсті є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише у певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель таким чином формує інтеції існування. Серед них виділяють такі: невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; активну життєву позицію; свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов'язки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 25 Лип 2019 11:10 |
Останні зміни: | 20 Лист 2019 07:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4786 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |