МДПУ репозиторій

Хімченко О. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі

Орлов, Н. та Хімченко , О. (2015) Хімченко О. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі. Соціологічні студії. Науково-практичний журнал, 1 (6). с. 62-67.

[img] Text
orlov.pdf

Скачати (230kB)

Резюме

Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору («1+1», «ICTV», «Новий канал») протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а чоловічих – моделі бізнесмена й тата.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 18 Бер 2016 18:47
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/474

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу