Волков, Олександр (2019) Використання мелодекламації для розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). с. 146-155.
|
Text
11-Волков О.Г. Бердянск.pdf Скачати (510kB) | Перегляд |
Резюме
У статті обґрунтовується використання групової мелодекламації в розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Виявляється трактування поняття мелодекламації, а також обумовленість її, виразності мовлення та художнього слова. Висвітлюється значення жесту для розвитку виразності вимови і переваги групового читання віршів. Розглядаються форми взаємодії керівника і дітей на заняттях. Позначаються основні завдання при роботі над мелодекламацією: розширення діапазону голосу, вдосконалення артикуляції, формування відповіді на диригентський жест, освоєння техніки інтерпретації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 10 Черв 2019 12:11 |
Останні зміни: | 07 Груд 2020 08:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4737 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |