Москальова, Людмила (2013) Вплив діалогу світоглядно-духовних ідентичностей на культурно-освітній простір особистості. Versus (2). с. 83-86. ISSN 2310-4562
Text
586-1872-1-PB.pdf Скачати (368kB) |
Резюме
Висвітлено проблему діалогу світоглядно-духовних ідентичностей, зокрема його впливу на культурно-освітній простір особистості. Доведено, що сьогодні ця проблема є актуальною для здійснення різних видів духовних практик у житті багатоконфесійних і багатокультурних спільнот. Обґрунтовано, що побудова діалогу світоглядно-духовних ідентичностей є надзвичайно складним процесом, адже він не має руйнувати в особистості її внутрішній духовний світ. Цей вид діалогу передбачає дотримання певних процедур, вивчення правил спілкування з «Іншим», його способів існування, мислення, діяльності, звичаїв та ін. Автор обстоює думку про те, що діалог світоглядно-духовних ідентичностей повинен базуватися на таких принципах, як повага до «Іншого», дотримання його прав і основних свобод, гідність, моральність, взаєморозвиток тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 18 Бер 2016 18:46 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 10:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/470 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |