Троїцька, Т. С. and Троїцька, О. М. and Поправко, О. В. (2019) Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня 2019 р., м. Мелітополь, Україна). pp. 273-277.
|
Text
Троїцька ТМ_Троїцька ОМ_Поправко ОВ.pdf Download (350kB) | Preview |
Abstract
Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Кафедра філософії |
Date Deposited: | 10 Jun 2019 08:25 |
Last Modified: | 30 Oct 2020 12:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4676 |
Actions (login required)
View Item |