MDPU Repository

Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті

Троїцька, Т. С. and Троїцька, О. М. and Поправко, О. В. (2019) Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня 2019 р., м. Мелітополь, Україна). pp. 273-277.

[img]
Preview
Text
Троїцька ТМ_Троїцька ОМ_Поправко ОВ.pdf

Download (350kB) | Preview

Abstract

Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Depositing User: Кафедра філософії
Date Deposited: 10 Jun 2019 08:25
Last Modified: 30 Oct 2020 12:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4676

Actions (login required)

View Item View Item