МДПУ репозиторій

Значення вокального навчання для професійно-особистісного розвитку студентів педагогічних університетів

Василенко, Людмила (2018) Значення вокального навчання для професійно-особистісного розвитку студентів педагогічних університетів. Педагогічна освіта: теорія і практика, 24 (2). с. 32-38. ISSN 2309-9763

[img]
Перегляд
Text
Pedahohichna-osvita-teoriia-i-praktyka-vypusk-24-Ch.2.pdf

Скачати (210kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто вокальне навчання як специфічний за своїми функціями процес, який відповідає не тільки завданням щодо опанування студентами певних знань, умінь та навичок, а й спрямований на виховання, розвиток здібностей й особистісних якостей майбутніх фахівців з урахуванням їх емоційно-чуттєвої та фізичної сфери.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: особистість, вокальна підготовка, фахово-навчальна функція, естетично-виховна функція, рефлексивно-пізнавальна функція, особистісно-розвиваюча функція, ліку- вально-тренувальна функція, мовно-корекційна функція, енергетико-стимулююча функція.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Користувачі 4404 не знайдено.
Дата внесення: 26 Лип 2019 08:41
Останні зміни: 18 Січ 2021 17:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4663

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу