Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2019) Гіперактивна дитина: навчання та логопедична корекція. Сучасні технології соціально-педагогічного супроводу особистості в освітньому просторі. с. 63-66.
|
Text
Яковенко, Чорна_тези.pdf Скачати (295kB) | Перегляд |
Резюме
Однією з болючих проблем навчання дитини з особливими освітніми потребами в сучасних закладах дошкільної освіти та школі є добір доцільних методів викладання та вибір стратегії взаємодії з дитячим колективом. Особливо ця тема торкається дітей з ГРДУ (гіперактивний розлад з дефіцитом уваги).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 10 Черв 2019 11:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4654 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |