Матвієнко, Петро та Землянський, Анатолій (2013) Викладання філософії як основа гуманізації вищої освіти: міждисциплінарний синтез і спільність проблем. Versus (2). с. 56-61. ISSN 2310-4562
Text
584-1864-1-PB.pdf Скачати (454kB) |
Резюме
Досліджено процес поглиблення й розширення взаємодії філософії та освіти, які перебувають у рефлексивних взаєминах, як один зі шляхів розв’язання проблем обох галузей. Доведено, що за рахунок цього освіта має можливість долати проблему консерватизму, а філософія отримує потужний імпульс для розвитку. Тому в будь-яких кризових умовах тісна взаємодія філософії та освіти об’єктивно сприяє розвитку обох галузей знань: філософія збільшує свою практичну значущість і, відповідно, впливовість, освіта збагачується теоретико-методологічними здобутками сучасної філософії, підвищуючи ефективність виконання своїх завдань, що опосередковано є для суспільства антикризовим чинником.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 15:01 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 13:27 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/465 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |