Мартинюк, Тетяна та Долинна, Олена (2013) Загальнолюдські виміри й орієнтири розвитку музичної культури в контексті педагогічної практики. Versus (2). с. 46-49. ISSN 2310-4562
Text
583-1862-1-PB.pdf Скачати (394kB) |
Резюме
Розкрито потенціал музичної культури в переорієнтації освіти на стратегію розвитку й саморозвитку людини та засади її реалізації в гуманістично орієнтованих освітянських парадигмах і педагогічних системах, що знаходить висвітлення в наукових розробках проблем сучасної методології й теорії музичної освіти. Музичне мистецтво розглядається як один із провідників і водночас чинників духовного становлення людини, найбільш апробованих педагогічною та культурною практикою століть, і як дієвий засіб досягнення рівноваги чуттєвої та раціональної сфери свідомості суб’єктів пізнання. Досліджуються культурологічні аспекти завдання методологічного супроводу професійної підготовки педагогів-музикантів у контексті становлення світоглядно-ціннісних орієнтацій людини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 15:01 |
Останні зміни: | 05 Лист 2020 14:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/463 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |