MDPU Repository

Суб’єкт-об’єктна парадигма у філософії освіти: потенціал і межі застосування

Воробйова, Любов (2013) Суб’єкт-об’єктна парадигма у філософії освіти: потенціал і межі застосування. Versus (2). pp. 40-45. ISSN 2310-4562

[img] Text
575-1879-1-PB.pdf

Download (488kB)

Abstract

Проаналізовано переваги й недоліки суб’єкт-об’єктної парадигми на прикладах її втілення у теорії пізнання та теорії соціальної дії – на прикладі порівняння з теорією пізнання, яка базується на філософських концепціях комунікації. Виявлено можливості подолання протиставлення теорій суб’єктивності та теорій інтерсуб’єктивності на прикладі взаємообумовленості діяльності суб’єктів і соціальної комунікації у освітньому процесі. Розрізнено традиційну суб’єкт-об’єктну та новітню комунікативну парадигми у філософії освіти: новітня парадигма суб’єктивності реалізується завдяки аналізу взаємного розкриття суб’єктивності усіх учасників освітнього процесу як комунікативного за своєю сутністю. Тим самим потенціал суб’єктивності розкривається залежно від типу комунікації.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 17 Mar 2016 15:00
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/462

Actions (login required)

View Item View Item