Воробйова, Любов (2013) Суб’єкт-об’єктна парадигма у філософії освіти: потенціал і межі застосування. Versus (2). pp. 40-45. ISSN 2310-4562
Text
575-1879-1-PB.pdf Download (488kB) |
Abstract
Проаналізовано переваги й недоліки суб’єкт-об’єктної парадигми на прикладах її втілення у теорії пізнання та теорії соціальної дії – на прикладі порівняння з теорією пізнання, яка базується на філософських концепціях комунікації. Виявлено можливості подолання протиставлення теорій суб’єктивності та теорій інтерсуб’єктивності на прикладі взаємообумовленості діяльності суб’єктів і соціальної комунікації у освітньому процесі. Розрізнено традиційну суб’єкт-об’єктну та новітню комунікативну парадигми у філософії освіти: новітня парадигма суб’єктивності реалізується завдяки аналізу взаємного розкриття суб’єктивності усіх учасників освітнього процесу як комунікативного за своєю сутністю. Тим самим потенціал суб’єктивності розкривається залежно від типу комунікації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 15:00 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/462 |
Actions (login required)
View Item |