МДПУ репозиторій

Суб’єкт-об’єктна парадигма у філософії освіти: потенціал і межі застосування

Воробйова, Любов (2013) Суб’єкт-об’єктна парадигма у філософії освіти: потенціал і межі застосування. Versus (2). с. 40-45. ISSN 2310-4562

[img] Text
575-1879-1-PB.pdf

Скачати (488kB)

Резюме

Проаналізовано переваги й недоліки суб’єкт-об’єктної парадигми на прикладах її втілення у теорії пізнання та теорії соціальної дії – на прикладі порівняння з теорією пізнання, яка базується на філософських концепціях комунікації. Виявлено можливості подолання протиставлення теорій суб’єктивності та теорій інтерсуб’єктивності на прикладі взаємообумовленості діяльності суб’єктів і соціальної комунікації у освітньому процесі. Розрізнено традиційну суб’єкт-об’єктну та новітню комунікативну парадигми у філософії освіти: новітня парадигма суб’єктивності реалізується завдяки аналізу взаємного розкриття суб’єктивності усіх учасників освітнього процесу як комунікативного за своєю сутністю. Тим самим потенціал суб’єктивності розкривається залежно від типу комунікації.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 17 Бер 2016 15:00
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/462

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу