МДПУ репозиторій

Педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ століття як джерело провідництва в освіті

Коробченко, А. А. та Головкова, М. М. (2019) Педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ століття як джерело провідництва в освіті. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки, 2. с. 110-120. ISSN ISSN 2412-9208

[img]
Перегляд
Text
Провідництвобердянскоперникус.pdf

Скачати (509kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://pedagogy.bdpu.org/

Резюме

В статті аналізується педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ ст. як джерело провідництва в освіті. Аналіз змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів досліджуваного періоду свідчить про його надзвичайну актуальність в сучасних умовах розбудови національної освіти. Доведено, що в педагогічній теорії у другій половині XIX століття були вироблені досить ґрунтовні вимоги до професійно-педагогічної підготовки педагогічних працівників. Встановлено, що теоретична і практична діяльність Х. Алчевської, О. Духновича, М. Пирогова, С. Миропольського, Ю. Федьковича та інших значно сприяла визначенню та піднесенню ролі вчителя у суспільстві

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 07 Черв 2019 11:30
Останні зміни: 16 Жов 2020 06:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4540

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу