MDPU Repository

Педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ століття як джерело провідництва в освіті

Коробченко, А. А. and Головкова, М. М. (2019) Педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ століття як джерело провідництва в освіті. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2. pp. 110-120. ISSN ISSN 2412-9208

[img]
Preview
Text
Провідництвобердянскоперникус.pdf

Download (509kB) | Preview

Abstract

В статті аналізується педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ ст. як джерело провідництва в освіті. Аналіз змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів досліджуваного періоду свідчить про його надзвичайну актуальність в сучасних умовах розбудови національної освіти. Доведено, що в педагогічній теорії у другій половині XIX століття були вироблені досить ґрунтовні вимоги до професійно-педагогічної підготовки педагогічних працівників. Встановлено, що теоретична і практична діяльність Х. Алчевської, О. Духновича, М. Пирогова, С. Миропольського, Ю. Федьковича та інших значно сприяла визначенню та піднесенню ролі вчителя у суспільстві

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Кафедра математики і фізики
Date Deposited: 07 Jun 2019 11:30
Last Modified: 07 Jun 2019 11:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4540

Actions (login required)

View Item View Item