Коробченко, А. А. та Головкова, М. М. (2019) Педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ століття як джерело провідництва в освіті. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки, 2. с. 110-120. ISSN ISSN 2412-9208
|
Text
Провідництвобердянскоперникус.pdf Скачати (509kB) | Перегляд |
Резюме
В статті аналізується педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ ст. як джерело провідництва в освіті. Аналіз змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів досліджуваного періоду свідчить про його надзвичайну актуальність в сучасних умовах розбудови національної освіти. Доведено, що в педагогічній теорії у другій половині XIX століття були вироблені досить ґрунтовні вимоги до професійно-педагогічної підготовки педагогічних працівників. Встановлено, що теоретична і практична діяльність Х. Алчевської, О. Духновича, М. Пирогова, С. Миропольського, Ю. Федьковича та інших значно сприяла визначенню та піднесенню ролі вчителя у суспільстві
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 07 Черв 2019 11:30 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 06:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4540 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |