Коробченко, А. А. and Головкова, М. М. (2019) Педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ століття як джерело провідництва в освіті. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки, 2. pp. 110-120. ISSN ISSN 2412-9208
Провідництвобердянскоперникус.pdf
Download (509kB) | Preview
Abstract
В статті аналізується педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ ст. як джерело провідництва в освіті. Аналіз змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів досліджуваного періоду свідчить про його надзвичайну актуальність в сучасних умовах розбудови національної освіти. Доведено, що в педагогічній теорії у другій половині XIX століття були вироблені досить ґрунтовні вимоги до професійно-педагогічної підготовки педагогічних працівників. Встановлено, що теоретична і практична діяльність Х. Алчевської, О. Духновича, М. Пирогова, С. Миропольського, Ю. Федьковича та інших значно сприяла визначенню та піднесенню ролі вчителя у суспільстві
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання | 
| Depositing User: | MIF MIF MIF | 
| Date Deposited: | 07 Jun 2019 11:30 | 
| Last Modified: | 16 Oct 2020 06:24 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4540 | 




