MDPU Repository

Реклама як відображення соціальних змін в українському суспільстві на прикладі молоді м. Мелітополь

Глебова, Н. and Миронова, М. (2015) Реклама як відображення соціальних змін в українському суспільстві на прикладі молоді м. Мелітополь. Українознавчий альманах (18). pp. 67-70.

[img] Text
Глебова.pdf

Download (302kB)

Abstract

Сьогодні в Україні значно збільшилась кількість чинників, що впливають на формування ціннісних орієнтацій та спосіб життя всіх верств та прошарків населення. Одним із невід’ємних атрибутів сучасного суспільного життя України, а також фактором, що спричиняє та стимулює подальші глибинні трансформації в сфері політики, економіки, культури та побуту, стала реклама. Сучасний етап розвитку українського суспільства вимагає абсолютно нового погляду на цю проблему, оскільки реклама в нашій країні сприяє не лише становленню і розвитку ринкової економіки, але і є соціальним механізмом, який формує новий тип стосунків в суспільстві. Окрім того, входження реклами в життя українського суспільства характеризується більш глибинними процесами – формуванням нового для українців змісту життєвих інтеракцій, а також регламентацією нових ціннісних орієнтацій та стереотипів поведінки як в окремих соціальних групах, так і в суспільстві в цілому.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HM Соціологія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 17 Mar 2016 15:00
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/452

Actions (login required)

View Item View Item