Глебова, Н. та Миронова, М. (2015) Реклама як відображення соціальних змін в українському суспільстві на прикладі молоді м. Мелітополь. Українознавчий альманах (18). с. 67-70.
Text
Глебова.pdf Скачати (302kB) |
Резюме
Сьогодні в Україні значно збільшилась кількість чинників, що впливають на формування ціннісних орієнтацій та спосіб життя всіх верств та прошарків населення. Одним із невід’ємних атрибутів сучасного суспільного життя України, а також фактором, що спричиняє та стимулює подальші глибинні трансформації в сфері політики, економіки, культури та побуту, стала реклама. Сучасний етап розвитку українського суспільства вимагає абсолютно нового погляду на цю проблему, оскільки реклама в нашій країні сприяє не лише становленню і розвитку ринкової економіки, але і є соціальним механізмом, який формує новий тип стосунків в суспільстві. Окрім того, входження реклами в життя українського суспільства характеризується більш глибинними процесами – формуванням нового для українців змісту життєвих інтеракцій, а також регламентацією нових ціннісних орієнтацій та стереотипів поведінки як в окремих соціальних групах, так і в суспільстві в цілому.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 15:00 |
Останні зміни: | 29 Січ 2021 17:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/452 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |