Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностика художньо-творчої активності старшого дошкільного віку. Освіта та розвиток обдарованої особистості (6). с. 19-21.
|
Text
4.pdf Скачати (889kB) | Перегляд |
Резюме
Проблема діагностики художньо-творчої активності є однією з актуальних питань у сучасній педагогіці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 26 Лип 2019 07:35 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4516 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |