МДПУ репозиторій

Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку

Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку. Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників. с. 67-71.

[img]
Перегляд
Text
2Современное дошкол образов традиции и современность 2014 15 мая.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

В статье анализируется психометрический, социально-личностный и альтернативные подходы диагностирования художественно-творческой активности детей старшего дошкольного возраста.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 25 Лип 2019 12:01
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4515

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу