Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2019) Пропедевтика підготовки до процесу письма у дітей з порушеннями мовлення. Молодий вчений, 2 (66). с. 511-514. ISSN 2304-5809
|
Text
Молодий вчений 2.pdf Скачати (516kB) | Перегляд |
Резюме
Виділено ключові чинники успішної підготовки дитини з порушеннями мовлення до письмової діяльності. До них віднесено розвиток пам’яті, мислення, зв’язного мовлення, дрібної моторики, фонетичний аналіз слова, а також розвиток технічних, графічних, орфографічних навичок написання літер у поєднані з ігровою діяльністю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 07 Черв 2019 08:38 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 07:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4489 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |