МДПУ репозиторій

Пропедевтика підготовки до процесу письма у дітей з порушеннями мовлення

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2019) Пропедевтика підготовки до процесу письма у дітей з порушеннями мовлення. Молодий вчений, 2 (66). с. 511-514. ISSN 2304-5809

[img]
Перегляд
Text
Молодий вчений 2.pdf

Скачати (516kB) | Перегляд

Резюме

Виділено ключові чинники успішної підготовки дитини з порушеннями мовлення до письмової діяльності. До них віднесено розвиток пам’яті, мислення, зв’язного мовлення, дрібної моторики, фонетичний аналіз слова, а також розвиток технічних, графічних, орфографічних навичок написання літер у поєднані з ігровою діяльністю.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 07 Черв 2019 08:38
Останні зміни: 13 Жов 2020 07:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4489

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу