МДПУ репозиторій

Сенсорне виховання: сутність і структура

Чорна, Вікторія (2013) Сенсорне виховання: сутність і структура. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 86-90. ISSN 2219-5203

[img] Text
602-1.pdf

Скачати (217kB)

Резюме

Стаття містить категоріальний аналіз поняття «сенсорне виховання» в двох аспектах: психологічному (процеси сприйняття) і педагогічному (цілеспрямовані впливи на процес сприйняття). Основними взаємопов’язаними складниками чуттєвої системи людини визнані відчуття, сприйняття та уявлення. Спираючись на дослідження Л. Венгера, А. Запорожця, А. Усової та ін., автор статті звертає увагу на вікові особливості вдосконалення чуттєвої сфери дітей молодшого шкільного віку. Також у роботі подається тлумачення процесу виховання різними педагогами (С. Гончаренко, С. Максимюк, О. Рудницька, М. Фіцула, В. Ягупов) і обґрунтовуються компоненти сенсорного виховання: цільовий (загальна мета; часткові завдання), змістовий (знання сенсорних еталонів; опанування способів обстеження), процесуальний (методи; форми; засоби) і результативний (сформовані сенсорні вміння).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 17 Бер 2016 08:01
Останні зміни: 04 Жов 2021 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/447

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу