МДПУ репозиторій

Теоретичні основи використання «доповненої реальності» у якості дидактичного засобу навчання

Бєльчев, П. В. (2014) Теоретичні основи використання «доповненої реальності» у якості дидактичного засобу навчання. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тем. вип. «Проблеми емпіричних досліджень у психології» (31). с. 282-289.

[img]
Перегляд
Text
пробл переделка+.pdf

Скачати (700kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто доповнену реальність як дидактичний засіб процесу викладання предметів фізико-математичного циклу (математики, фізики, астрономії) в сучасній школі та вищих навчальних закладах

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 24 Лип 2019 08:34
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4434

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу