Бєльчев, П. В. (2014) Теоретичні основи використання «доповненої реальності» у якості дидактичного засобу навчання. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тем. вип. «Проблеми емпіричних досліджень у психології» (31). с. 282-289.
|
Text
пробл переделка+.pdf Скачати (700kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто доповнену реальність як дидактичний засіб процесу викладання предметів фізико-математичного циклу (математики, фізики, астрономії) в сучасній школі та вищих навчальних закладах
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 24 Лип 2019 08:34 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4434 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |