МДПУ репозиторій

Феномен розвитку та його моделі як основа проектування людиномірної освіти

Сегеда, Наталя (2013) Феномен розвитку та його моделі як основа проектування людиномірної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 58-62. ISSN 2219-5203

[img] Text
635-1.pdf

Скачати (223kB)

Резюме

У статті систематизовано ключові смисли поняття розвитку, проаналізовано різноманітні теоретичні уявлення про родову сутність явища розвитку, які виробилися в історії наукового оформлення його категоріального змісту в соціально-гуманітарному знанні. Використовуючи метод моделювання, автор обґрунтовує комплекс моделей розвитку людини, що утворився впродовж розгортання соціо-гуманітарних наук та був імплементован у систему мистецької освіти. Впорядкування понятійно-категоріального апарату цілісної теорії людиномірності мистецької освіти детерміновано врахуванням наукового і практичного досвіду її функціонування в теоцентристській, натурцентристській, соціоцентричній, антропоцентрованій і антропоцентричній, андрагогічній, кваліфікаційно-компетентнісній, людиноцентрованій, акмеологічній моделях. Автор акцентує на продуктивності холістичної моделі мистецької освіти, людиномірність якої закладено в її меті – цілісний розвиток людини засобами мистецтва.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 17 Бер 2016 08:01
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/442

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу