MDPU Repository

Феномен розвитку та його моделі як основа проектування людиномірної освіти

Сегеда, Наталя (2013) Феномен розвитку та його моделі як основа проектування людиномірної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 58-62. ISSN 2219-5203

[img] Text
635-1.pdf

Download (223kB)

Abstract

У статті систематизовано ключові смисли поняття розвитку, проаналізовано різноманітні теоретичні уявлення про родову сутність явища розвитку, які виробилися в історії наукового оформлення його категоріального змісту в соціально-гуманітарному знанні. Використовуючи метод моделювання, автор обґрунтовує комплекс моделей розвитку людини, що утворився впродовж розгортання соціо-гуманітарних наук та був імплементован у систему мистецької освіти. Впорядкування понятійно-категоріального апарату цілісної теорії людиномірності мистецької освіти детерміновано врахуванням наукового і практичного досвіду її функціонування в теоцентристській, натурцентристській, соціоцентричній, антропоцентрованій і антропоцентричній, андрагогічній, кваліфікаційно-компетентнісній, людиноцентрованій, акмеологічній моделях. Автор акцентує на продуктивності холістичної моделі мистецької освіти, людиномірність якої закладено в її меті – цілісний розвиток людини засобами мистецтва.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 17 Mar 2016 08:01
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/442

Actions (login required)

View Item View Item